Die staat rechts ondernaast het klokje.
Je ziet een klein blokje en als je daar opdrukt of alleen al met je muis overheen schuift dan zit je weer op je bureau blad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prima. Zocht letterlijk een blokje en zag de oplossing als behorend tot de taakbalk. Bedankt.

Andere antwoorden (2)

ff in windows bureaublad opzoeken,met de linkermuisknop klikken dan moet je een snelkoppeling kunnen aanmaken volgens mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga anders naar www.helpmij.nl.
Daar kan je op je onderwerp zoeken,of de vraag stellen in het Windows 7 forum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@poowoo Of hier je vraag stellen in de categorie besturingssystemen?
Die knop zit nu standaard rechtsonder!

Toegevoegd na 2 minuten:
rechtopstaand rechthoekig balkje rechts van datum en tijd